Luboš Branda

Neustále začínající psavec, který se snaží svými výtvory ostatní rozesmát...
  • Počet článků 428
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1552x

Luboš Branda

Situaci na Krymu nerozumím

Přiznám se bez mučení, že situaci na Krymu nerozumím. Informace o ní mám pouze zprostředkované médii, a to nechci nikoho napadat z nějaké podujatosti, nebo záměrného zkreslování.

18.3.2014 v 14:14 | Karma: 12,24 | Přečteno: 832x | Diskuse| Společnost

Luboš Branda

Leonard Medek - Třetí Triarcha (Dobrodruh 3)

P.T. čtenáři jistě prominou můj nesmělý pokus o doporučení skvělé knížky, kterou jsem právě dočetl.

26.7.2012 v 12:16 | Karma: 6,85 | Přečteno: 981x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

Krásnej víkend

„Dobré ránko. Co si dáš k snídani?“ „Dobré. To je jedno.“ „Chleba nebo rohlíky?“ „To je fakt jedno.“ „No, není to jedno. Je to buď chleba, nebo rohlíky.“ „Tak chleba.“ „No, ty rohlíky jsou už čtvrteční, zítra budou tak akorát na strouhanku.“

3.8.2011 v 11:10 | Karma: 20,04 | Přečteno: 1622x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

Ještě, že jsem si ji nevzal!

„No, ty vole, ještě, že jsem si ji nevzal!“ „Pěkně ho sjela, jako malýho kluka.“ „To jo, je to hysterka jako z Růžovky.“ „Ale vy spolu spíte, ne?“

11.5.2011 v 8:19 | Karma: 13,16 | Přečteno: 2327x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

Tlustej kluk a holka s obrovským zadkem.

... a najednou tam šli – tlustej kluk a holka s obrovským zadkem. Drželi se za ruku, vysmátý a spokojený jako čerstvě přebalený mimina.

16.6.2010 v 8:00 | Karma: 35,15 | Přečteno: 3310x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

Chcete vidět, jak řádí sexy mozek?

Tak Paróbek už našel hlavní příčinu volebního neúspěchu. Schválně neříkám porážky, bo u nás v Čechách ve volbách přece všichni vyhrávají - alespoň tak to potom s úsměvem lifrujou do kamer.

4.6.2010 v 8:34 | Karma: 27,78 | Přečteno: 2939x | Diskuse| Politika

Luboš Branda

Jsou to holt profíci!

Líbí se mi dívat se na profíky při práci. A podle mě právě hokejisti předvedli, co to znamená být profíkem. Nestačí kolem sebe šířit bublinu, jak jsem skvělý hráč, musím to předvést na ledě. A čím těžší soupeř, tím víc se ode mne očekává.

24.5.2010 v 14:53 | Karma: 16,85 | Přečteno: 1524x | Diskuse| Sport

Luboš Branda

Víkend ve dvou

„Aha, takže je to pořád dokola!" „Co je dokola?! To, že si radši celej víkend užíváš s dcerunkou? Jo, tak to máš pravdu!" „Mám ji jednou měsíčně na víkend. To je pro tebe takovej problém to prostě skousnout?!" „Ne, není, ale já jsem tady ta jediná, co vždycky musí něco skousnout." „Říkal jsem ti, že jedeme na Macochu. Nechtěla jsi s námi jet? Nechtěla." „Jo, nechtěla. Protože já bych ráda alespoň jeden, jeden jedinej víkend byla s tebou sama, rozumíš, s_a_m_a!"

13.10.2009 v 8:00 | Karma: 25,73 | Přečteno: 2343x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

Do ženský a do melounu nevidíš.

... báseň téměř milostná, jedné noci babího léta prožitá, o moudrosloví hospodské opřená ...

5.10.2009 v 7:00 | Karma: 9,23 | Přečteno: 2046x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

Blues starýho mistra

V teplákovce z vietnamský tržnice sní o první ve Sportce. Stačilo by tak půl mega. Z fabriky ho prej vyhodí mezi prvníma. Je tam nejstarší.

25.8.2009 v 15:46 | Karma: 9,43 | Přečteno: 1196x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

I tak se dá říct: "Miluji Tě."

Nemusí to být na křídovým papíře, černou tuší psaný. Stačí, že vůbec ...

8.7.2009 v 8:00 | Karma: 12,24 | Přečteno: 1795x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

Tak napůl.

„Vezmi si čistou. Třeba byla moje." „Hele, po třech měsících píchání bez gumy je už asi úplně jedno, jestli si naliju kolu do tvý sklínky, ne?"

6.1.2009 v 18:09 | Karma: 16,93 | Přečteno: 2150x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Branda

"Ne Milošovi!"

Kamarádi Miloše Zemana založili sdružení, aby mu pomohli zpátky do sedla. Člověk těžko zadrží slzičku, když vidí, že v dnešním krutém světě ještě nevymřelo pravé přátelství. Tihle hoši nezištně obětují svůj volný čas, peníze a energii, jenom aby dosáhli kultivace naší politické scény a aby se Miloš na chaloupce nenudil.

6.8.2008 v 9:53 | Karma: 11,21 | Přečteno: 1436x | Diskuse| Politika